יום שבת, 30 באוקטובר 2010

ליל כל הקדושות

אוטוטו Halloween, או בעברית צחה - "ליל כל הקדושים", אבל במחשבה שנייה, הרי האקדמיה ללשון קבעה שאם הרוב נקבות אפשר לפנות בלשון רבות, ובטוח הרוב היו קדושות (ובטח גם "פולניות"), אז בעצם מדובר ב"ליל כל הקדושות", לא?
אין לי מושג (והתרשמתי שגם לאלה שחוגגים את החג הזה אין) מה זה החג ההזוי הזה. כבר סיפרתי שהקטע הוא תחפושות מפחידות ושהקישוטים הנפוצים בחצרות הם שלדים למיניהם, לא? נו, אז בטח מדובר בנשים שהגזימו עם הקטע של "להוריד את הבטן שנשארה לי אחרי הלידות", או פשוט אלה ש"כבר נחות בקבר"...
אפילו בני השני, המתוק עם פני התינוק למרות שכבר חצה את גיל תשע וחצי, החליט להתחפש למשהו שהוגדר ע"י סבא שלו (הלא הוא האביר-האב) כשראה אותו מחופש דרך מצלמת הסקייפ, ל-: "מה זה, התחפשת לאישה ערביה?!". אינסטינקטיבית, רציתי לגונן על התינוק שלי, אבל אז הגיע המשפט הבא: "אתה נראה כאילו ברחת מסעודיה!". הסתכלתי שוב על הילד שלי, שהיה עטוף בגלימה שחורה פלוס מצנפת שפיצית שמכסה גם את הפנים ואכן - כמו אישה מוסלמית מהקאסט של "סקס אנד דה סיטי 2" במקרה הכי קל... נו, אישה או לא אישה??? העיקר שהמתוק בטוח שזו תחפושת "מה זה מפחידה"...

אני לעומת זאת, בפרץ של בלבול וכנראה במצב של תת-הכרה, התנדבתי לארגן את המסיבה בכיתה של המתוק ביום שישי בבוקר. היום התבשרתי שההורים שמגיעים למסיבה צריכים להתחפש (נו, באמת!). אז מצאתי גם תחפושת - אני מתכוונת פשוט לקום בבוקר כמו שאני,במצב טבעי, ו-"אל תתגלחי", כמו שיעצה לי אחת האימהות (שאני עוד מחשיבה חברה שלי), פשוט להגיע ככה לבי"ס - ותאמינו לי, אני הולכת לזכות בתואר "התחפושת הכי מפחידה!" אין שום ספק!












 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה