יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

מצב הפעלה: חורף

סופשבוע גשום וחורפי עבר במחוזותנו. כזה שלא בא לעשות בו כלום, אלא להיכנס למיטה החמה ולא לצאת משם. לפחות זה מה שלי בא...
האביר לעומת זאת, הסתובב בבית יומיים ברציפות במצב נוירוטי של חוסר מנוחה מתקדם כי לא ברור לו מתי ואם בכלל יוכל לרכוב על האופניים שלו (כבר ציינתי שהוא משתייך לזן ה"אבירים על האופניים"?), כך שהוא מסתובב בבית וממלמל לעצמו נון-סטופ שהוא חייב לרכוב ושהוא לא רוצה להיות שמן (?!). וכפועל יוצא מכך כל עשר דקות התעופפה לחלל האוויר השאלה - ״מתי הכי מתאים לך שאני אצא לרכב?״. נו, באמת!
בסוף, כנראה בהשפעת הטור האחרון של סייד קשוע, הוא יצא לרוץ (?&!@₪!!!?).
אני יצאתי עם הנסיכה הקטנה שלי להופעה של Disney on the ice. הופעה מרתקת לכל הדעות. הקטנה מתרכזת בסיפורי דיסני שמתרחשים למרגלותינו על הקרח, ואני בחיטובים של הרקדניות ובפנטזיה משלי של איך הייתי נראית אילו אני הייתי מופיעה שם על רחבת הקרח בשמלה קצרצרה שקפקפה ומתנפנפת על טייטס בצבע גוף... (עזבו... שלא נדע!!!)
המשכנו את היום בקפה ועוגה בסאנטנה-רו וחזרנו ומצאנו את הבנים בצימר מרכיבים פאזל של ניו-יורק (750 חלקים! ריספקט!) ונחים במשחק טאקי. מרוב התפעלות שיחקתי גם אני עם הקטנה טאקי (תוך כדי שהגור דורך עלינו ועל הקלפים) והתפלאתי לגלות שהגברת לגמרי יודעת לשחק...
בעוד שבוע חוגגים פה Halloween, זה החג שבו ה"גויים" מתחפשים ומקשטים את החצרות שלהם בכל מיני קישוטים מפחידים. בשנה שעברה הרי רק הגענו באוקטובר וקצת אחרי שהגענו גילינו פה חצרות מקושטות בשלדים, עכבישים, קורי עכביש, מצבות, גופות מעונות, איברים כרותים ועוד כל מיני ביטויי מופרעות אחרים. אבל משום מה השנה לא כל כך רואים קישוטי חג מסביב - אולי הם חוגגים שנה כן שנה לא???
מזל שיש בשביל האווירה המון דלעות כתומות בכל הצבעים, בכל הגדלים ובכל הווריאציות "להתנחם" בהן..., בכלל, יש פה כל כך הרבה דלעות בתקופה הזאת של השנה, ש"הם" דוחפים אותם לכל דבר שאוכלים, שותים, נושמים וקונים.
אז ככה נראה פוסט שלי לנוכח חשיפת יתר לדלעות (שאיך לא, הצליחו להידחף לי גם לבלוג),
מקווה שזה הפיך...


ל-א' מארץ הקודש (ולא זה הלשעבר של דנה ספקטור) - מוקדש לך באהבה גדולה!
ולמי שלא קרא את הטור המדובר של קשוע - חובה!!!





















תגובה 1:

  1. חחחח הרגת אותי עם התיאורים של השלדים. הילדים לא נבהלו?
    אנחנו גם מפתחים בבית התמכרות לטאקי ועושה רושם שהקטן שלי ממש מחונן והולך לנצח אותי נצחונות מוחצים.
    בכלל, החורף זה זמן מעולה להוציא את כל המשחקים מהארון ולבלות זמן איכות משפחתי.
    אומנם בישראל עדיין די חמים ולח, אבל אוטוטו החורף גם אצלנו.

    השבמחק