יום ראשון, 13 במרץ 2011

SF

חגגתי השבוע יומולדת (תדר מצב רוח: "כל החיים לפני!!!" :). חגגנו, אני ועוד המון נשים שחוגגות איתי באופן קבוע את יום האישה הבינלאומי. לרגל יום הולדתי לקח האביר יום חופשה ונסענו ביחד לסן-פרנסיסקו.
ואני פתאום קולטת שזו כבר השנה השנייה שלנו פה ועדיין אין לי פוסט על סן-פרנסיסקו, הלא היא SF, העיר באפור! היתכן?!

הפעם הראשונה שהגענו לסן-פרנסיסקו היתה בערך חודש אחרי שהגענו לפה (בערך 45 דקות מהבית, אבל לקח לנו זמן...), לכולנו (חוץ מהאביר כמובן) זו היתה הפעם הראשונה בה ביקרנו בעיר היפהפיה הזו (וכמו שצריך מיהרנו להצטלם על גשר הזהב כמו תיירים שאוטוטו חוזרים לארץ. בדרך השמענו לילדים את אריק איינשטין "יושב בסן פרנסיסקו על המים" וכולנו התרגשנו נורא מגעגועים כי כולנו, כמו אריק, הרגשנו נורא רחוק...
מה שאריק לא סיפר לנו הוא שהוא כנראה ישב על המים עטוף בסווטשירט פליז ושאת הכחול והירוק הוא הצליח לגלות מבעד לערפילים שמכסים כמעט תדיר את העיר הזאת. 
כן, מסתבר שהעיר היפה והקסומה הזו רוב הזמן קפואה ומקפיאה. זה מדהים, אנחנו גרים בערך שעה ממנה, אבל גם אם אצלנו נעים וחמים עד כדי טי-שירט, ברגע שמגיעים לפאתי העיר הופך להיות קר ומכוסה עננים.
אבל, ולמרות זאת, גילינו שאם מתמידים (או כמו שהילדים אומרים: "עוד פעם סן-פרנסיסקו?! אווווףףףףף!") , אפשר להתקיל אותה ולפגוש אותה גם במזג אוויר צלול ונפלא.

להלן כמה ביטויים מעוררי כבוד בקרב תושבי הסביבה שממחישים את מעמדה של העיר בחיינו הסברביים (מלשון suburb):
- "אני יוצאת לעיר".
- "נסענו לעיר".
- "יש לנו אורחים אז נסענו איתם לעיר".
- "אני עושה קורס בעיר".
- "אנחנו גרים/ גרנו בעיר" (זה ממש וואו!).
- "יש לי יום הולדת אז אני נוסעת לחגוג בעיר"
- "אנחנו מתכננות יום/ ערב בנות בעיר".
- "הזמנו כרטיסים ל... בעיר".
- "השארנו את הילדים עם - הקף את התשובה הנכונה: ההורים (שבאו לביקור)/ אצל חברים/ קשורים בגראז' ונסענו לסופשבוע בעיר".

רוצה לומר: SF מסמלת בחיינו את החופש, הבילויים, האיניות (מלשון In ), התרבות (מי אמרה SF-MOMA ולא קיבלה? :), הקניות השוות, היופי, המסעדות הטובות, ההפתעות, הקוליות, הרבה פנטזיות ... ובכלל - את החיים הטובים.

עיר. על כל מנעמיה! ואתם הרי כבר יודעים שאני הרי טיפוס עירוני...







































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה